Ubytování a restaurace Vyškov

+420 725 074 388 |

+420 517 330 553 |

  • 64aa872ed3d4cc5eb54d54b01fd5c03f.jpeg

    64aa872ed3d4cc5eb54d54b01fd5c03f.jpeg

  • stoly

    stoly

  • jídlo

    jídlo

  • 68bf0259b48f00be1f978f6ef1832e40.jpeg

    68bf0259b48f00be1f978f6ef1832e40.jpeg

  • 1866968bb7e99fef19fbe22ab5054238.jpeg

    1866968bb7e99fef19fbe22ab5054238.jpeg

  • 3fe1513c3783168dab00cc3ec200d385.jpeg

    3fe1513c3783168dab00cc3ec200d385.jpeg

 

Hotel Allvet je unikátním místem pro Váš svatební den. Krásný rozsáhlý areál v okolí Brna je ideálním místem pro Váš den D. Disponujeme prostory pro hostinu i pro venkovní obřad a postaráme se, aby vše proběhlo hladce a bez problémů. Tým kuchařů připraví výborné svatební menu (k dispozici na recepci hotelu) a večer Vám a Vašim hostům naservíruje raut s venkovním grilováním.

Dva velké sály mají k dispozici venkovní zahrádku, takže nemusíte volit žádné kompromisy a lámat si hlavu s tím, zda všem vyhovíte.  Pro Váš svatební den je možné rezervovat také ubytování pro Vaše hosty s BONUSEM, že novomanželský pokoj je ZDARMA, stejně jako pronájem sálu. Platí se vždy pouze záloha za pronájem, která je ve výši počtu hostů.

Pro Vaši svatbu nabízíme

  • 3 sály s kapacitou 30-200 míst
  • venkovní obřad v okrasné zahradě (možnost tří míst)
  • všechny sály mají vlastní bar a audiovizuální techniku
  • zajistíme výzdobu a organizaci celého svatebního dne dle Vašich přání
  • přizpůsobíme se Vašim přáním

V loňském roce jsme uspořádali více než 50 svateb a rádi poskytneme naše služby také Vám. Zkušený personál zajistí plný servis při organizaci tohoto důležitého dne. Pokud máte zájem o bližší informace, kontaktujte nás na tel.č. 725 074 388 (recepce).

E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. . Rádi Vám všechny Vaše dotazy zodpovíme.

Informace ke svatbám pro rok 2018 jsou k dispozici na recepci hotelu.

 

Kde mohu získat informace o uspořádání svatby, popřípadě rezervaci termínu?

Všechny informace Vám budou sděleny na hotelové recepci, na tel.č. 517 330 553 nebo

na e-mailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Je možný obřad na hotelu?

Ano. Možný je obřad církevní nebo úřední. V případě úředního obřadu je důležité kontaktovat matriku obecního úřadu v Drnovicích a domluvit se na termínu a následně dohodnout termín na hotelové recepci. Číslo na matriku OÚ Drnovice je 517 353 586.

 

Jaké jsou možnosti organizace obřadu, popřípadě poplatky za tyto služby?

Obřad je možné uspořádat na 3 místech hotelového areálu.

Zajišťujeme výzdobu místa pro obřad, místa k sezení, zápůjčku koberce, slavobrány, aparaturu k ozvučení i s mikrofonem.

Vše lze individuálně dohodnout.

Ukázky aranžmá obřadu a výzdoby najdete na našich webových stránkách www.hotelallvet.cz nebo na našem facebooku.

Varianty přípravy obřadu:

Varianta A - 1000,- Kč

Příprava místa, zapůjčení slavobrány, stolu a židle pro oddávajícího, 16 kovových zahradních židlí

Varianta B – 1700,-Kč

Příprava místa, slavobrána s dekorací, stůl s ubrusem a židle s potahem pro oddávajícího, 16 kovových zahradních židlí.

Varianta C – 3000,-Kč

Příprava místa, slavobrána s dekorací, stůl s ubrusem, bílý koberec, 17 židlí s bílým potahem

Varianta D - 4000,-Kč

Příprava místa, slavobrána s dekorací, stůl s ubrusem, bílý koberec, 17 židlí s bílým potahem, ozvučení obřadu zvukařem

Dále doporučujeme:

Vypůjčení přenosné aparatury s mikrofonem k obřadu za cenu 500,-Kč

Zajištění občerstvení pro hosty před obřadem, dle individuální domluvy.

 

Kde jsou možná místa k uspořádání svatební hostiny?

K uspořádání svatební hostiny nabízíme tyto prostory:

 STODOLA max. počet hostů na hostině200 osob

 KONGRESOVÝ SÁL max. počet hostů na hostině80 osob

 SALONEK 1 max. počet hostů na hostině60 osob

 VINÁRNA max. počet hostů na hostině30 osob

 PERGOLA – venkovní svatba max. počet hostů na hostině80 osob

Samozřejmě lze kombinovat venkovní(venkovní zahrádka) a vnitřní prostor.

Přednostně bereme rezervace pro svatby od 20 hostů a to na celodenní svatební den – tedy včetně večera a noci. Těmto svatbám také poskytujeme zdarma svatební pokoj pro novomanžele. Pokud máte zájem jen o svatební oběd či menší svatbu, prosím kontaktujte nás pro individuální domluvu a dle aktuální obsazenosti se dohodneme, zda Vám můžeme v tomto termínu vyhovět.

 

Platí se nájemné za prostory pro svatbu?

Každý vnitřní prostor, kde se koná hostina má i venkovní prostor k němu náležející.

Nájemné a další pronájem se neplatí od zahájení svatby do 02:00 ranní druhého dne.

V případě prodloužení Vaší oslavy, účtujeme pronájem sálu a to.

Do 50 osob 1000 Kč/hod

Od 51do 100 osob 1500 Kč/hod

Od 101 osob 2000 Kč/hod

V případě zájmu si k sálu „stodola“ pronajmout i venkovní prostor „pergola“ bude účtován pronájem 5000,- Kč

 

Jakým způsobem probíhá výzdoba svatební tabule, co vše připravujete?

Zajišťujeme kompletní přípravu sálu a slavnostní tabule.

Je možné si vybrat ze třech nabízených balíčků výzdoby, případně si domluvit výzdobu individuálně.

Je možné, abychom si svatební tabuli nazdobili sami?

Ano, ale vzhledem k naší plné obsazenosti většinu svatebních tabulí připravujeme přes noc.

Z toho důvodu ani Vám nemůžeme garantovat volný sál dříve než noc před Vaší hostinou.

 

Jaké jsou možnosti svatebního menu?

Náš kuchařský tým připravil několik svatebních menu. Mimo tuto nabídku se lze samozřejmě individuálně dohodnout i na jiné podobě menu, než je uvedeno níže.

Svatební menu I. – 290,- Kč

100g Anglický hovězí roast beef s pěnou na salátku, banketka 92,- Kč

0,3l Pomalu tažený hovězí vývar s játrovými knedlíčky a domácími nudlemi 39,- Kč

150g Hovězí svíčková špikovaná slaninou zdobená terčíkem s citronem,

šlehačkou a brusinkami s houskovým knedlíkem 159,- Kč

Svatební menu II. – 330,- Kč

50g Sušené švestky obalované v moravském boku na listovém salátku

s opraženým toustem 92,- Kč

0,3l Moravská cibulačka s krutony 39,- Kč

280g Konfitované králičí stehno s bramboro-celerovým pyré 199,- Kč

Svatební menu III. – 366,- Kč

100g Domácí paštička přelitá cumberland omáčkou, banketka 92,- Kč

0,3l Chřestový krém s banketkou 39,- Kč

200g Zdobené masové duo z vepřové panenky a kuřecích prsíček

podávaný s gratinovanými bramborami 235,- Kč

Svatební menu IV. – 330,- Kč

70g Lososový tartar na rukolovém salátku, banketka 92,- Kč

0,3l Slepičí vývar s trhaným masem a domácími nudlemi 39,- Kč

150g Vepřová panenka sous-vide na grilovaných fazolkách

se šťouchanými brambory, demi glace 199,-Kč

Svatební menu je možno různě kombinovat.

Další občerstvení je zajišťováno výběrem z bohatého rautu, jehož nabídku Vám poskytneme při osobním jednání. Také je možné rožnění či grilování. Samozřejmě je možnost také servírované večeře. Všechny formy lze po dohodě kombinovat.

 

Další možnosti na zpestření svatebního dne:

V naší nabídce nechybí čokoládová fontána, která bude zcela určitě ozdobou svatebního rautu a bude slavit velký úspěch nejen u těch nejmenších svatebčanů.

Jedná se o fontánu vhodnou pro skupiny od 30 do 100 osob a může být na rautu až 8 hodin. Cena za fontánu včetně 2,5 kg pravé belgické čokolády (originál Belcolade) a jehel na špízy stojí 2100 Kč. Další kilo čokolády při jejím doplnění stojí 500 Kč.

 

Jaké jsou možnosti a ceny ubytování?

Hotel disponuje kapacitou 112 lůžek. Pokoj pro novomanžele připravujeme včetně výzdoby a pro svatby s celodenní hostinou pro 20 osob a více je zdarma.

V případě zájmu o novomanželský pokoj je nutné si jej před zaplacení zálohy rezervovat.

Z důvodu velké obsazenosti vybíráme zálohu za svatebního hosta a to ve výši 300Kč.

Ceník pro svatební hosty:

Jednolůžkový pokoj 700,-Kč/os

Dvoulůžkový pokoj 590,-Kč/os

Třílůžkový 550,-Kč/os

Čtyřlůžkový pokoj 480,-Kč/os

Přistýlka 300,-Kč/os

 

Rezervace ubytování je pro hotel závazná po obdržení zálohy.

Seznamte se, prosím, s našimi storno podmínkami, jsou k vyžádání na recepci, příp. na našich internetových stránkách.

 

Jak je možné vytvořit rezervaci?

Rezervace je možná na hotelové recepci na tel: 517 330 553 nebo na e-mailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Aby mohla být rezervace platná, je nutné do 3 týdnů od jejího zapsání, zaplatit v hotovosti na recepci rezervační poplatek, který je každému vypočítán individuálně dle počtu hostů, minimálně však 5000,-Kč. Tento poplatek je odečten při konání svatby od skutečné spotřeby. V případě nekonání svatby má tento poplatek povahu nevratné zálohy a je použit na úhradu nájemného na rezervovaný termín.

 

Můžeme si přinést vlastní víno, popřípadě další jídlo či pití?

Ano, je možné přinést si vlastní víno a to za „korkovné“ v hodnotě 75,-Kč za 1L. Poplatek je určen na zajištění servisu při skladování a podávání vlastního vína. Pro svatby však nabízíme speciální ceny kvalitního vína bílého i červeného za 150,-Kč/l. Víno je také možné vybírat z naší vinné karty. V rámci tohoto výběru poskytujeme několik druhů vybraného vína, za zvýhodněnou cenu. Z alkoholu je možné si přinést, vlastní slivovici (1l zdarma), dále potom za smluvený poplatek 200,-Kč za každý litr.

Vlastní cukroví, koláče a dorty můžete přinést, pokud je to možné v den konání svatby, nebo o den dříve.

 

Těšíme se na Vás a rádi Vám pomůžeme s organizací Vašeho svatebního dne. Pro případné další dotazy je možné obrátit se na výše uvedené kontakty.

Všechny informace mají orientační povahu a jsme připraveni vyjít vstříc Vašim individuálním přáním nebo potřebám.

Preferujeme platbu v hotovosti. Možná je také platba kartou. Při platbě kartou bude hrazená částka navýšena o 2% (bankovní poplatek).

Všechny výše uvedené ceny jsou včetně DPH a jsou platné pro rok 2018.

Informace uvedené v tomto dokumentu jsou platné do 31.12.2018.

Pro konkrétní dohodu Vám vystavíme nabídku na základě osobního jednání.

 

 

 VÝZDOBA A DEKORACE

STORNO PODMÍNKY!

 

 

 

 

Přijímáme

Fotogalerie